Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych RODO.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą poza granicami Polski?
Tak. Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, więc przed zakupem prosimy o kontakt. Orientacyjne ceny przesyłek zagranicznych podane są w zakładce Dostawa i realizacja.
Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Tak, jeśli jako formę realizacji zakupów wybrano odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy po otrzymaniu wiadomości. Adres oraz mapka dojazdowa znajduje się w zakładce kontakt.
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie. Zamówienie można złożyć jako gość, jednak należy wóczas pamiętać o braku możliwości przeglądania historii zamówień.
W jakim terminie będzie realizowane moje zamówienie?
Zwykle zamówienia są relizowane w 2 dni robocze jeśli towar jest dostępny od ręki. W przypadku braku dostępności towaru realizacja zamówienia może się wydłużyć.
Co zrobić jeśli kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę?
Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona. Należy przy kurierze spisać protokół uszkodzeń i przesłać do nas jego skan oraz zdjęcie uszkodzeń. Prosimy również o informację, że paczka była uszkodzona, wówczas zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Zachęcamy do przeczytania zakładki Reklamacje i zwroty.
Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?
Tak. Konieczny jest wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
W jaki sposób mogę sprawdzić, gdzie dokładnie jest moja przesyłka ?
Numer listu przewozowego zawsze wysyłamy w wiadomości email po nadaniu przesyłki wraz z linkiem do strony firmy kurierskiej, umożliwiającym śledzenie paczki.
Mam problem z zalogowaniem się do konta.
W takich przypadkach należy użyć opcji przypomnienia (resetowanie) hasła.
Jak zmienić dane na moim koncie.
Swoje dane można zawsze zmienić w panelu klienta po zalogowaniu się.
Rodzaje płatności
Gotówka (przy odbiorze osobistym)
Płatne z góry na konto (przelew)
Pobranie (płatne kurierowi przy odbiorze)
Karta płatnicza (przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym)
Płatność elektroniczna obsługiwana przez portal Przelewy24