Zamówienia telefoniczne: +48 697 075 700
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą poza granicami Polski?

Tak. Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, więc przed zakupem prosimy o kontakt. Orientacyjne ceny przesyłek zagranicznych podane są w zakładce Dostawa i realizacja.

Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Tak, jeśli jako formę realizacji zakupów wybrano odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy po otrzymaniu wiadomości.  Adres oraz mapka dojazdowa znajduje się w zakładce kontakt.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienie można złożyć jako gość, jednak należy wóczas pamiętać o braku możliwości przeglądania historii zamówień.

W jakim terminie będzie realizowane moje zamówienie?

Zwykle zamówienia są relizowane w 2 dni robocze jeśli towar jest dostępny od ręki. W przypadku braku dostępności towaru realizacja zamówienia może się wydłużyć.

Co zrobić jeśli kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę?

Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona. Należy przy kurierze spisać protokół uszkodzeń i przesłać do nas jego skan oraz zdjęcie uszkodzeń. Prosimy również o informację, że paczka była uszkodzona, wówczas zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Zachęcamy do przeczytania zakładki Reklamacje i zwroty.

Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?

Tak. Konieczny jest wcześniejszy kontakt w tej sprawie.

W jaki sposób mogę sprawdzić, gdzie dokładnie jest moja przesyłka ?

Numer listu przewozowego zawsze wysyłamy w wiadomości email po nadaniu przesyłki wraz z linkiem do strony firmy kurierskiej, umożliwiającym śledzenie paczki.

Mam problem z zalogowaniem się do konta.

W takich przypadkach należy użyć opcji przypomnienia (resetowanie) hasła.

Jak zmienić dane na moim koncie.

Swoje dane można zawsze zmienić w panelu klienta po zalogowaniu się.

Rodzaje płatności

  • Gotówka (przy odbiorze osobistym)
  • Płatne z góry na konto (przelew)
  • Pobranie (płatne kurierowi przy odbiorze)
  • Karta płatnicza (przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym)
  • Płatność elektroniczna obsługiwana przez portal Przelewy24