Reklamacje
Sprzedający ustosunkowuje się do żądania Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia niezgodności towaru z umową wynikająca ze sprzedaży. Kupujący ma prawo do odwołania się od wydanej przez Sprzedającego decyzji w sprawie reklamacji w okresie 14 dni od daty przekazania w/w dokumentu. Data przyjęcia odwołania liczona jest od daty wpływu na adres mailowy lub pocztowy.
Towar wadliwy lub uszkodzony wraz z dokumentem zakupu prosimy odsyłać na adres:
„VIXON PLUS ” SP.J. M. M. Miłosz
ul. Nowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący.
Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu. Towar wraz z dokumentem zakupu oraz danymi do przelewu prosimy odsyłać na adres:
„VIXON PLUS ” SP.J. M. M. Miłosz
ul. Nowa 2
63-400 Ostrów Wielkopolski
Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący.